Voor een optimale Customer Experience wil je de verwachting van de klant overtreffen.  De komst van extra kanalen en de toename van Big Data maken het mogelijk de ideale klantbeleving te realiseren. Hierop kan jouw organisatie zich onderscheiden. Wij helpen organisaties inzicht te krijgen in de klantverwachtingen en -ervaringen. Wij stemmen dit continu af op de customer journey’s en de wijze waarop je jouw organisatie en processen inricht en beheerst. We maken hierbij gebruik van nieuwe methodes als Process Mining en Robotics Process Automation. Excelleer in Customer Experience!

Customer Experience Management: de ideale klantbeleving!

Elke organisatie zou ernaar moeten streven: een positieve, memorabele Customer Experience. Maar hoe realiseer je dat in deze snel veranderende wereld? Omnichannel trends gaven al aan dat in 2018 minstens 11 verschillende klantcontactkanalen beschikbaar zijn. Denk aan de mogelijkheden rondom (We)chat, Messenger platformen, interactieve videogesprekken en inzet van WhatsApp.

De komst van deze extra kanalen en de toename van Big Data maken het mogelijk de ideale klantbeleving te realiseren. Hierop kan jouw organisatie zich onderscheiden. Het is zaak om inzicht te krijgen in contactmomenten van de klant met de organisatie,  klantreizen en de ontwikkelingen en inzet van de juiste klantcontactkanalen. Wij helpen door outside-in te kijken. Dit doen wij door verwachtingen en ervaringen van klanten continu af te stemmen op customer journey’s, employee engagement en de wijze waarop je jouw organisatie en processen inricht en beheerst. We maken daarbij gebruik van diverse klantonderzoeken en nieuwe methodes als Process Mining en Robotic Process Automation. 

Wat we doen

Klantbeleving meten

Wij maken het effect van klantinteractie via de klantcontactkanalen inzichtelijk voor de gehele organisatie door diverse klantonderzoeken uit te voeren. Vanuit analyses maken we inzichtelijk waar er verbeterd kan worden en vertalen dit naar concrete acties en/of oplossingen.

Customer Journey

Wij brengen de volledige beleving van de klant in kaart tijdens hun interactie met jouw organisatie. Inzichten vanuit de klantreis gebruiken wij voor het organisatiebreed verbeteren van de processen en bedrijfsvoering binnen de organisatie.

Stem van de klant

We maken de klantverwachting- en beeld inzichtelijk voor jouw organisatie. Wij vertalen de merkwaarden van jouw organisatie naar optimale klantbediening, zodat deze breed gedragen wordt binnen je gehele organisatie.

Inzicht in klantgedrag

Maak gebruik van data om je klantreis visueel weer te geven. Leer klantgedrag voorspellen. We gebruiken Process Mining als methode.

Verder praten?

Wij denken graag  mee over hoe jouw organisatie de klantverwachting kan overtreffen om zo de meest optimale Customer Experience te realiseren. Of het nu gaat om advies of concrete projecten.

  • Neem contact op

  • Saskia Hoff
  • Senior Consultant
  • Contact