Onze Omnichannel Managers hebben passie voor Customer Excellence en hebben strategisch inzicht voor het optimaal verbinden van de online- en offline klantcontactkanalen. Zij volgen de (technologische) ontwikkelingen rondom klantinteractie en kunnen dit vertalen naar de organisatie. Zij leveren een actieve bijdrage in een optimale klant- en medewerkersbeleving.
Onze managers hebben het volgende profiel:
- Passie voor klanten en medewerkers
- Afgeronde HBO/academische studie met een stevige basis in Omnichannel klantinteractie
- 2-5 jaar werkervaring op gebied van optimaliseren en managen van klantcontactkanalen
- Vaardigheden en inzichten op het gebied van diverse touchpoints in de klantreis
- Ervaring met het aansturen van teams, projectmanagement en multidisciplinair werken
- Kennis van Agile, Lean, Six Sigma, continu verbeteren
- Ervaring met en kennis over meting klanttevredenheid (NPS, CES, CAS, EPS, Mystery Shopping)
- Goed in het vertalen van klantvraagstukken naar oplossingen
- Sterke communicatieve en presentatievaardigheden
- Resultaatgericht, goed luisterend en in staat om helder en bondig te communiceren
- Zelfstandig werkend, pro-actieve, enthousiaste en inspirerende houding