Onze Omnichannel Managers hebben passie voor Customer Excellence en hebben strategisch inzicht voor het optimaal verbinden van de online- en offline klantcontactkanalen. Zij volgen de (technologische) ontwikkelingen rondom klantinteractie en kunnen dit vertalen naar de organisatie. Zij leveren een actieve bijdrage in een optimale klant- en medewerkersbeleving.

Onze managers hebben het volgende profiel:

  • Passie voor klanten en medewerkers
  • Afgeronde HBO/academische studie met een stevige basis in Omnichannel klantinteractie
  • 2-5 jaar werkervaring op gebied van optimaliseren en managen van klantcontactkanalen
  • Vaardigheden en inzichten op het gebied van diverse touchpoints in de klantreis
  • Ervaring met het aansturen van teams, projectmanagement en multidisciplinair werken
  • Kennis van Agile, Lean, Six Sigma, continu verbeteren
  • Ervaring met en kennis over meting klanttevredenheid (NPS, CES, CAS, EPS, Mystery Shopping)
  • Goed in het vertalen van klantvraagstukken naar oplossingen
  • Sterke communicatieve en presentatievaardigheden
  • Resultaatgericht, goed luisterend en in staat om helder en bondig te communiceren
  • Zelfstandig werkend, pro-actieve, enthousiaste en inspirerende houding