Wij voelen de verantwoordelijkheid om onze kennis en ervaring op het gebied van Customer Excellence te delen. Met de MLC Academy brengen we theorie en praktijk bij elkaar. Uitgangspunt is altijd de borging binnen de eigen werksituatie. De onderwerpen: de Stem van de klant en klantbediening, klantgestuurde organisatie, Continu Verbeteren, het algemene opleidingen op het gebied van Customer Excellence. We bieden zowel Incompany trainingen als standaard modules.

Waarom kiezen voor MLC Academy?

  • Praktijkgerichte opleidingen
  • Eigen ervaring en situatie centraal
  • Deskundige docenten uit de praktijk
  • Bewezen methodieken
  • We gaan voor tevreden klanten!

Nieuwe opleiding Customer Experience Management

MLC en Heliview Conferences & Training lanceren een nieuwe opleiding op het gebied van Customer Experience Management. Vernieuwend aan deze opleiding is de koppeling tussen Customer Experience Management en de processen in een organisatie om zo de klantreis beter te managen. Dit vanuit de visie dat een klantgestuurde organisatie de klantbeleving onderdeel van haar DNA maakt en zo de klantbelofte écht realiseert. Lees meer

Actueel

Een overzicht van onze opleidingen

Algemene opleidingen

Stem van de klant

  • Leergang Stem van de klant
  • Klantbediening
  • Leergang Customer Journey

Klantgestuurde organisatie

  • BPM fundamentals
  • Procesgericht sturen & organiseren
  • Leergang ontwerpen en modelleren van processen
  • Leergang Process Mining
  • Leergang Ketensturing

Continu Verbeteren

  • Leergang procesoptimalisatie & Continu Verbeteren
  • Leergang implementeren van processen
  • Leergang Gamification

Ontmoet onze trainers

Verder praten?

Kies je voor een maatwerk opleiding, een module of een gamevorm? Wij denken graag met u mee over de opleiding die past bij jouw organisatie of team.