Wij voelen de verantwoordelijkheid om onze kennis en ervaring op het gebied van Customer Excellence te delen.
Met de MLC Academy brengen we theorie en praktijk bij elkaar.

Samen met u komen wij tot passende oplossingen om succesvol zaakgericht te werken, aan te sluiten op landelijke ontwikkelingen als de nieuwe Omgevingswet en uw digitale dienstverlening voor burgers en bedrijven te optimaliseren.

Tevreden medewerkers en klanten die vertrouwen hebben in uw organisatie is waar MLC Overheid samen met u aan werkt.

De versnelling: hoe kunnen we u helpen?

We gebruiken standaardinstrumenten waarmee we oplossingen op maat maken. Onze oplossingen zijn innovatief, gericht op de overheid en brengen versnelling in uw werk. We gebruiken onderstaande drie speerpunten.

Organisatiescan

Iedere overheidsorganisatie is anders. We kunnen uw vraag het beste behandelen als we een compleet beeld hebben van uw organisatie. Dit beeld krijgen we door het uitvoeren van een organisatiescan.

“Alles oplossen is eenvoudiger dan één probleem aanpakken”

Procesoptimalisatie

We richten processen in binnen uw organisatie om zo efficiënt mogelijk te kunnen werken. Van begin tot einde is er sturing mogelijk op de processen. Hierbij staan de klantwaardering en het vertrouwen van de burger centraal.

“Tevreden burgers zijn een goed begin.”

Nieuwe manier van werken

Overheidsorganisaties zijn vaak verkokerd ingericht. Om uw resultaten te verbeteren kan het nodig zijn om op een nieuwe manier te gaan werken. Samen met u bekijken we de mogelijkheden.

“Allemaal je best doen is niet genoeg, het gaat om samen je best doen.”

Ontmoet onze trainers

Verder praten?

Wij denken graag  mee over hoe jouw organisatie de klantverwachting kan overtreffen om zo de meest optimale Customer Experience te realiseren. Of het nu gaat om advies of concrete projecten.

  • Neem contact op

  • Freek Hermkens
  • Principal Consultant/ Manager MLC Academy
  • Contact