MLC helpt woningcorporaties om betaalbare en passende woningen aan te bieden aan (potentiële) huurders. Dit doen wij door woningcorporaties te adviseren en ondersteunen met vraagstukken op het gebied van bedrijfsvoering en klantgericht werken. Voorbeelden van vraagstukken waar wij u mee kunnen helpen zijn:

  • Hoe kan ik mijn duurzaamheidsopgave op een klantgerichte manier realiseren?
  • Hoe optimaliseer ik mijn huurderving?
  • Hoe zet ik digitalisering in om klanttevredenheid van onze huurders te verhogen?
  • Hoe zet ik automatisering in om meer tijd en ruimte te creëren voor mijn kerntaken?
  • Hoe zet ik data in om pro-actief beslissingen te kunnen nemen?

 

Wat kunnen wij voor u betekenen? Klik hier voor onze dienstverlening?

Hoe kunnen wij helpen?

Vergroten van klantwaarde

Vraagstukken over klantwaarde, retentie, beter aansluiten op de klantbehoefte, inzicht in klantgroepen, betere en extra service kunnen bieden.

Verlagen van kosten

Efficiënter en effectiever produceren, realiseren van schaalvergroting, meer voor elkaar krijgen met minder middelen en het automatiseren van werkzaamheden.

Risicomanagement

Operationele risico’s beheersen en verkleinen, voldoen aan wet- en regelgeving, lerend vermogen van de organisatie vergroten.

Innoveren

Vernieuwen en innoveren door onder andere medewerkers te motiveren en te stimuleren,  het toepassen van nieuwe technologieën en werkwijzen zoals Agile.

Opdrachtgevers waar wij trots op zijn

Verder praten?

Wij denken graag  mee over hoe jouw organisatie de klantverwachting kan overtreffen om zo de meest optimale Customer Experience te realiseren. Of het nu gaat om advies of concrete projecten.

  • Neem contact op

  • Jesper Vorstermans
  • Senior Consultant
  • Contact

Onze mensen

In multidisciplinaire teams werken we samen met uw medewerkers aan verbeteringen, zodat deze breed in de organisatie worden gedragen. Onze medewerkers hebben ieder hun specialiteit en hebben ervaring bij woningcorporaties.