MLC helpt woningcorporaties om betaalbare en passende woningen aan te bieden aan (potentiële) huurders. Dit doen wij door woningcorporaties te adviseren en ondersteunen met vraagstukken op het gebied van bedrijfsvoering en klantgericht werken. Voorbeelden van vraagstukken waar wij u mee kunnen helpen zijn:

  • Hoe kan ik mijn duurzaamheidsopgave op een klantgerichte manier realiseren?
  • Hoe optimaliseer ik mijn huurderving?
  • Hoe zet ik digitalisering in om klanttevredenheid van onze huurders te verhogen?
  • Hoe zet ik automatisering in om meer tijd en ruimte te creëren voor mijn kerntaken?
  • Hoe zet ik data in om pro-actief beslissingen te kunnen nemen?

De opdrachten die we al uitgevoerd hebben, focussen zich op het in kaart brengen en verbeteren van processen. Bij Portaal en Mitros hebben we dit gerealiseerd door Process Mining en RPA toe te passen. Hiermee hebben we aansluitend verhuren verbeterd, proceseigenaarschap gerealiseerd en processturing in kaart gebracht. Daarnaast zijn we gangmakers voor innovatieprojecten bij deze woningcorporaties. Bij SWEMP coördineren we onder andere de samenwerking tussen de 5 partijen, contract- leveranciersmanagement en hebben we het portfoliomanagement verbeterd. Benieuwd wat we precies kunnen betekenen voor jouw organisatie? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.

Sinds 1986, is ons doel om ervoor te zorgen dat de mens binnen de organisatie in zijn kracht staat. Ons sociaal ondernemend vermogen vormt de basis waarmee we binnen onze dienstverlening het verschil maken. Dit betekent dat we ons bewust zijn van onze impact. Sinds 2017 zijn we actief in de woningsector. We hopen in de toekomst, samen met jou, nog meer positieve impact te hebben op de huurder. Naast onze expertise op het gebied van het primaire proces en de beheersing hiervan, brengen we nieuwe energie met ons mee. Energie die ervoor zorgt dat het denkkader binnen jouw organisatie wordt verbreed. Dit doen we door verder te kijken dan de kaders van de opdracht. We gebruiken ervaring uit andere sectoren om jouw organisatie, ook na onze opdracht, verder te brengen. Een langdurige impact voor huidige en toekomstige huurders, daar staan wij voor.

Wat kunnen wij voor u betekenen? Klik hier voor onze dienstverlening?

Hoe kunnen wij helpen?

Vergroten van klantwaarde

Vraagstukken over klantwaarde, retentie, beter aansluiten op de klantbehoefte, inzicht in klantgroepen, betere en extra service kunnen bieden.

Verlagen van kosten

Efficiënter en effectiever produceren, realiseren van schaalvergroting, meer voor elkaar krijgen met minder middelen en het automatiseren van werkzaamheden.

Risicomanagement

Operationele risico’s beheersen en verkleinen, voldoen aan wet- en regelgeving, lerend vermogen van de organisatie vergroten.

Innoveren

Vernieuwen en innoveren door onder andere medewerkers te motiveren en te stimuleren,  het toepassen van nieuwe technologieën en werkwijzen zoals Agile.

  • Neem contact op

  • Arvid van Dam
  • Senior Consultant
  • Contact
  • Neem contact op

  • Jesper Vorstermans
  • Senior Consultant
  • Contact

Opdrachtgevers waar wij trots op zijn

Verder praten?

Wij denken graag  mee over hoe jouw organisatie de klantverwachting kan overtreffen om zo de meest optimale Customer Experience te realiseren. Of het nu gaat om advies of concrete projecten.

  • Neem contact op

  • Jesper Vorstermans
  • Senior Consultant
  • Contact

Onze mensen

In multidisciplinaire teams werken we samen met uw medewerkers aan verbeteringen, zodat deze breed in de organisatie worden gedragen. Onze medewerkers hebben ieder hun specialiteit en hebben ervaring bij woningcorporaties.