Voor een optimale Customer Experience wil je de verwachting van de klant overtreffen.  De komst van extra kanalen en de toename van Big Data maken het mogelijk de ideale klantbeleving te realiseren. Hierop kan jouw organisatie zich onderscheiden. Wij helpen organisaties inzicht te krijgen in de klantverwachtingen, en stemmen deze verwachting en ervaringen continu af op de customer journey’s en interne ketens. We maken gebruik van nieuwe methodes als Process Mining en Sentiment Mining. Excelleer in Customer Experience!

Customer Experience Management: klantbelofte écht realiseren

Customer Experience Management staat veel in de belangstelling door ontwikkelingen op het gebied van digitale transformatie. Dit heeft invloed op de wijze waarop een klant door een organisatie heen reist en roept om beter inzicht in de klantreis en de veranderende klantbehoefte. Onze visie is dat een klantgestuurde organisatie de klantbeleving onderdeel maakt van haar DNA en zo de klantbelofte écht realiseert. Dit bereik je door Customer Experience Management te koppelen aan de processen jouw een organisatie!

Wat we doen

Customer Journey

Wij brengen de volledige beleving van de klant in kaart tijdens hun interactie met jouw organisatie. Wij vertalen de klantreis naar het verbeteren van de processen organisatiebreed.

Klantbediening

Wij vertalen de merkwaarden van jouw organisatie naar optimale klantbediening. Zodat dit breed gedragen is binnen je gehele organisatie.

Mine your customer!

Maak gebruik van data om je klantreis visueel weer te geven. Leer klantgedrag voorspellen. We gebruiken Process Mining als methode.

Stem van de klant

We maken de klantverwachting- en beeld inzichtelijk voor jouw organisatie.

Nieuwe opleiding Customer Experience Management

MLC en Heliview Conferences & Training lanceren een nieuwe opleiding op het gebied van Customer Experience Management. Vernieuwend aan deze opleiding is de koppeling tussen Customer Experience Management en de processen in een organisatie om zo de klantreis beter te managen. Dit vanuit de visie dat een klantgestuurde organisatie de klantbeleving onderdeel van haar DNA maakt en zo de klantbelofte écht realiseert. Lees meer

Ons kenniscentrum

Verder praten?

Wij denken graag  mee over hoe jouw organisatie de klantverwachting kan overtreffen om zo de meest optimale Customer Experience te realiseren. Of het nu gaat om advies of concrete projecten.