Voor een optimale Customer Experience wil je de verwachting van de klant overtreffen.  De komst van extra kanalen en de toename van Big Data maken het mogelijk de ideale klantbeleving te realiseren. Hierop kan jouw organisatie zich onderscheiden. Wij helpen organisaties inzicht te krijgen in de klantverwachtingen, en stemmen deze verwachting en ervaringen continu af op de customer journey’s en interne ketens. We maken gebruik van nieuwe methodes als Process Mining en Sentiment Mining. Excelleer in Customer Experience!

Customer Experience Management: de ideale klantbeleving!

Elke organisatie zou ernaar moeten streven: een positieve, memorabele Customer Experience. Maar hoe realiseer je dat in deze snel veranderende wereld? Omnichannel trends geven aan dat in 2018 minstens 11 verschillende klantcontactkanalen beschikbaar zijn. Denk aan de mogelijkheden rondom (We)chat, Messenger platformen, interactieve videogesprekken en inzet van WhatsApp.

De komst van deze extra kanalen en de toename van Big Data maken het mogelijk de ideale klantbeleving te realiseren. Hierop kan jouw organisatie zich onderscheiden. Het is zaak om inzicht te krijgen in touchpoints, klantreizen en de ontwikkelingen en inzet van klantcontactkanalen. Wij kunnen helpen door middel van outside-in te kijken. Dit doen wij door verwachtingen en ervaringen van klanten continu af te stemmen op customer journey’s, employee engagement en interne ketens. We maken gebruik van diverse klantonderzoeken en nieuwe methodes als Process Mining en Sentiment Mining. 

Wat we doen

Customer Journey

Wij brengen de volledige beleving van de klant in kaart tijdens hun interactie met jouw organisatie. Wij vertalen de klantreis naar het verbeteren van de processen organisatiebreed.

Omnichannel klantinteractie

Wij maken het effect van klantinteractie via de klantcontactkanalen inzichtelijk voor de gehele organisatie door diverse klantonderzoeken uit te voeren. Vanuit analyses maken we inzichtelijk waar er verbeterd kan worden en vertalen dit naar concrete acties en/of oplossingen.

Inzicht in klantgedrag

Maak gebruik van data om je klantreis visueel weer te geven. Leer klantgedrag voorspellen. We gebruiken Process Mining als methode.

Stem van de klant

We maken de klantverwachting- en beeld inzichtelijk voor jouw organisatie. Wij vertalen de merkwaarden van jouw organisatie naar optimale klantbediening. Zodat dit breed gedragen is binnen je gehele organisatie.

Nieuwe opleiding Customer Experience Management

MLC en Heliview Conferences & Training lanceren een nieuwe opleiding op het gebied van Customer Experience Management. Vernieuwend aan deze opleiding is de koppeling tussen Customer Experience Management en de processen in een organisatie om zo de klantreis beter te managen. Dit vanuit de visie dat een klantgestuurde organisatie de klantbeleving onderdeel van haar DNA maakt en zo de klantbelofte écht realiseert. Lees meer

Ons kenniscentrum

Verder praten?

Wij denken graag  mee over hoe jouw organisatie de klantverwachting kan overtreffen om zo de meest optimale Customer Experience te realiseren. Of het nu gaat om advies of concrete projecten.