Continu verbeteren

Dit is niet meer weg te denken bij organisaties. Veel organisaties zijn of willen er mee aan de slag. Wij zien verbeterambities van organisaties steeds verder gaan: waar het eerder vooral een behoefte vanuit een team was verschuift dit nu naar het optimaliseren van de gehele voortbrengingsketen. Vanuit klantperspectief zetten wij dit samen met onze klant op. Dat is Continu Verbeteren 3.0!

The next step: Continu Verbeteren 3.0!

De afgelopen jaren zijn veel organisaties actief geweest met verbeterprogramma’s. De focus ligt hierbij vaak op het strak uitrollen van een standaard methode binnen teams. Hierbij wordt de klant nog wel eens uit het oog verloren. Door de beleving van de klant centraal te stellen en te sturen op resultaat in verschillende schakels binnen de keten, krijg je pas echt enthousiaste en loyale klanten!

Verbeterboxx

Visueel management is van belang om prestaties en verbeteringen zichtbaar te maken. Het is hierdoor een belangrijk component van onze manier van werken. Met behulp van fysieke verwonderborden en een digitale Verbeterboxx helpen wij organisaties met het op efficiënte en effectieve wijze inrichten van het klantgerichte verbeterproces.

Wat we doen

Verbetercoach

Onze verbetercoaches helpen graag bij het implementeren van Continu Verbeteren binnen jouw organisatie. Als onderdeel van het Verbeter Team of als sparringspartner van het management.

Advies

Vanuit onze visie adviseren en begeleiden wij organisaties bij Continu Verbeter trajecten. We maken hiervoor gebruik van methoden als Lean en Six Sigma, Kaizen en Kanban.

MLC Academy

We bieden opleidingen op het gebied van Continu Verbeteren. Denk aan Procesoptimalisatie & Continu Verbeteren, Implementeren van processen, Gamification en Lean Yellow Belt en Lean Green Belt opleidingen.

Onze cases

Het laatste nieuws over Continu Verbeteren

Verder praten?

Wij denken graag mee over Continu Verbeteren binnen jouw organisatie. Onze adviseurs hebben veel ervaring met Continu Verbeter trajecten en zijn snel inzetbaar.