Hoe realiseer je een voorsprong in tijden van technologische, sociale en politieke ontwikkelingen? Dit vraagt om een wendbare en flexibele organisatie die aan de ene kant de kosten kan verlagen en aan de andere kant de klantwaarde kan vergroten, terwijl het bestaansrecht (‘license to operate’) veiliggesteld wordt.

MLC Zakelijke Dienstverlening helpt bedrijven beter te presteren, goed te zorgen voor haar klanten en te blijven voldoen aan wet- en regelgeving. Wij verliezen het gewenste resultaat van onze opdracht nooit uit het oog en realiseren samen de oplossing die het beste bij jouw organisatie past. Onze mensen doen dit door resultaatverantwoordelijkheid te nemen, advies te geven of door interim capaciteit te leveren.

Wij bouwen op succesvolle best-practices uit een breed aantal branches. Bekijk eens onze cases bij onder andere verzekeraars, retailers, banken en woningcorporaties.

Hoe kunnen wij helpen?

Vergroten van klantwaarde

Vraagstukken over klantwaarde, retentie, beter aansluiten op de klantbehoefte, inzicht in klantgroepen, betere en extra service kunnen bieden.

Verlagen van kosten

Efficiënter en effectiever produceren, realiseren van schaalvergroting, meer voor elkaar krijgen met minder mensen, en het automatiseren van werkzaamheden.

Risicomanagement

Operationele risico’s beheersen en verkleinen, voldoen aan wet- en regelgeving, lerend vermogen van de organisatie vergroten.

Innoveren

Vernieuwen en innoveren door onder andere medewerkers te motiveren en te stimuleren,  het toepassen van nieuwe technologieën en werkwijzen zoals Agile.

Opdrachtgevers waar wij trots op zijn

ing
adidas_group
rabobank
ziggo_sm
abnamro
UA_small