Remco van Rij start als cluster manager Zakelijke Dienstverlening bij MLC, het Customer Excellence bureau.
Remco van Rij is al meer dan 25 jaar actief binnen de ICT en zakelijke dienstverlening. De laatste jaren werkte Remco bij grote ICT-organisaties als Atos en Logica (tegenwoordig CGI) in de rol van business- en accountmanager. Binnen MLC gaat hij zich richten op de verdere ontwikkeling en groei van het cluster Zakelijke Dienstverlening. Dit cluster, nu bestaand uit 15 consultants, wil belangrijk zijn voor haar klanten bij het realiseren van de optimale klantbeleving. Dit doet ze door haar klanten te helpen haar processen innovatief en wendbaar in te richten met de Customer Journey, digitalisering en de menselijke maat als uitgangspunt.
Over zijn keuze zegt Remco van Rij het volgende:
“De winnaars van overmorgen zijn de bedrijven die morgen kunnen inspelen op de snel veranderende klantbehoeften omdat ze vandaag hun bedrijf al klantgericht hebben georganiseerd. MLC begrijpt dat en wil belangrijk zijn voor haar klanten bij het klantgericht organiseren van hun processen. Ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan de ambities van MLC.”
Robin Zwijnenberg, Managing Partner van MLC, en Remco van Rij hebben beiden in het verleden voor Origin (nu Atos) gewerkt. Robin Zwijnenberg over de komst van Remco: “Met Remco vergroten we ons netwerk en kunnen we de ontwikkeling van onze medewerkers en onze klanten versnellen. Martijn – Martijn Tolsma, de andere managing partner van MLC – en ik krijgen daarmee ook meer ruimte om aan de strategie, de doorontwikkeling en de innovatie van MLC te werken”.
MLC maakt de afgelopen jaren een forse groei door. Ook in 2018 groeit het MLC team weer door en bestaat inmiddels uit circa 30 consultants en er komen daar de komende periode naar verwachting nog verschillende consultants bij.
MLC
MLC is hét adviesbureau op het gebied van Customer Excellence. Wij inspireren organisaties tot passie voor de klant. Iedere medewerker binnen de organisatie krijgt zicht op zijn of haar bijdrage aan het creëren van loyale en enthousiaste klanten. Onze mensen zorgen voor een optimale klantreis door het vertalen van de stem van de klant naar het continu verbeteren en innoveren van de processen in de organisatie. Resultaat: loyale, enthousiaste klanten en medewerkers!