Customer Experience Management; vertaal uw customer journey naar effectieve en efficiënte processen.
Steeds meer organisaties zien het belang van klantbeleving en de noodzaak om deze inzichtelijk te maken middels customer journeys. Veel organisaties worstelen hierbij om de Customer Journeys vervolgens te vertalen naar de inrichting van de processen en de klantbeleving structureel onderdeel te maken van de organisatie. In deze praktische training worden deelnemers bewust gemaakt van de meerwaarde en de noodzaak van het managen van de klantervaringen binnen de gehele organisatie.
In deze praktische training worden deelnemers bewust gemaakt van de meerwaarde en de noodzaak van het managen van de klantervaringen binnen de gehele organisatie.
De resultaten van de training
Deelnemers krijgen inzicht en handvatten aangereikt om direct aan de slag te kunnen met:
- Het vertalen van de merkwaarden van de organisatie naar een optimale klantbeleving
- Het inzichtelijk maken van de huidige klantbeleving (persona’s, opstellen customer journeys)
- Het vertalen van de gewenste klantbeleving en customer journey naar de processen en de inrichting van de organisatie
- Het actief toepassen van Customer Experience Management en het daarmee een structureel onderdeel te laten zijn van de organisatie
Praktische informatie
- Aantal dagen:
- 2 dagen
- Investering:
- € 1.195 per deelnemer
- Groepsgrootte:
- Maximaal 12 deelnemers
- Taal van de training:
- Nederlands of Engels
- Locatie:
- Inhouse of bij MLC
Verder praten?
Kies je voor een maatwerk opleiding, een module of een gamevorm? Wij denken graag met je mee over de opleiding die past bij jouw organisatie of team.
-
Neem contact op
- Freek Hermkens
- Principal Consultant/ Manager MLC Academy