Snel resultaat met meer impact

De manier van shoppen, klantbeleving, delivery, marketing: álles verandert continu. De retail wereld is allang niet meer te vergelijken met dat van een aantal jaren geleden. Dit vraagt bedrijven om zich te transformeren naar een wendbare organisatie die data ge­dreven, ‘no-channel’ en klantgericht werkt. Transparantie is de nieuwe norm – in een ideale organisatie is het voor iedereen, de interne en externe klant, duidelijk waar het product zich bevindt in het proces en wie er mee bezig is. Wordt relevante informatie gebruikt om vraag en aanbod in sales & operations planning te regisseren en actief bij te sturen waar nodig. Technologie wordt optimaal ingezet en draagt bij en aan unieke customer experience.

Beter presteren

Een standaard klantbenadering werkt niet meer. De klant verwacht een persoonlijke benadering of dit nu online of in de winkel is. Beter presteren door overal een consistente klantbeleving, merkbeleving en servicebelofte te leveren. Met de juiste inrichting kunnen de producten efficiënt en effectieve geleverd worden aan de klant.

Sneller veranderen

Klanten verwachten meer dan alleen gemakkelijk bestelproces, maar ook een snelle levering. Dit vereist voorraadbeheersing, strakke forecasting en monitoring. Hiervoor is continu inzicht en een wendbare inrichting van de organisatie nodig die snel mee kan veranderen.

Meer betrokkenheid

Betere prestaties worden geleverd door betrokken en enthousiaste medewerkers die weten wat hun toegevoegde waarde is in het proces. Resultaatgedreven, zelfsturende teams, gemanaged op samenwerking en op basis van data. Het geheel van deze teams levert de waarde aan de klant.

Hoe kunnen wij helpen?

Vergroten van klantwaarde

Vraagstukken over klantwaarde, retentie, beter aansluiten op de klantbehoefte, inzicht in klantgroepen, betere en extra service kunnen bieden.

Verlagen van kosten

Efficiënter en effectiever produceren, realiseren van schaalvergroting, meer voor elkaar krijgen met minder mensen, en het automatiseren van werkzaamheden.

Risicomanagement

Operationele risico’s beheersen en verkleinen, voldoen aan wet- en regelgeving, lerend vermogen van de organisatie vergroten.

Innoveren

Vernieuwen en innoveren door onder andere medewerkers te motiveren en te stimuleren,  het toepassen van nieuwe technologieën en werkwijzen zoals Agile.

Opdrachtgevers waar wij trots op zijn

UA_small
adidas_group
ziggo_sm
Grexx

Verder praten?

Wij denken graag  mee over hoe jouw organisatie de klantverwachting kan overtreffen om zo de meest optimale Customer Experience te realiseren. Of het nu gaat om advies of concrete projecten.

  • Neem contact op

  • Martijn Tolsma
  • Managing Partner
  • Contact