Onze Customer Experience / Care Managers hebben passie voor Customer Excellence. Zij leveren inzichten en analyses die bijdragen aan het verbeteren van de klantbeleving en customer service. Zij leveren een significante bijdrage zodat (toekomstige) klanten dé customer experience of a lifetime ervaren.

Onze managers hebben het volgende profiel:

  • Passie voor klantbeleving en customer service
  • Afgeronde HBO/academische studie met een stevige basis in customer care
  • 2-5 jaar werkervaring op gebied van optimaliseren en managen van klantcontactkanalen
  • Kennis van touchpoints in de klantreis en gevoel voor de onderliggende processen
  • Ervaring met het aansturen van teams, projectmanagement en multidisciplinair werken
  • Goed in het analyseren van klantfeedback en nieuwe ontwikkelingen in de markt, dit kunnen vertalen naar verbeterprojecten (KTV, NPS, CES, CAS, EPS, Mystery Shopping)
  • Kennis van Agile, Lean, Six Sigma, Continu Verbeteren
  • Goed in het vertalen van klantvraagstukken naar oplossingen
  • Sterke communicatieve en presentatievaardigheden
    Resultaatgericht, goed luisterend en in staat om helder en bondig te communiceren
    Zelfstandig werkend, pro-actieve, enthousiaste en inspirerende houding