Onze Customer Journey Experts hebben passie voor Customer Excellence. Zij identificeren problemen binnen de klantreis, signaleren kansen en voeren verbeteringen door die bijdragen aan een optimale klantreis, klantbeleving en loyaliteit.

Onze experts hebben het volgende profiel:

  • Passie voor klanten
  • Afgeronde HBO/academische studie met een stevige basis in Customer Experience
  • 2-5 jaar werkervaring op gebied van optimaliseren Customer Journey ’s
  • Vaardigheden en inzichten op het gebied van diverse touchpoints in de klantreis
  • Ervaring met projectmanagement en multidisciplinair werken
  • Kennis van Agile, Lean, Six Sigma, continu verbeteren
  • Ervaring met en kennis over meting klanttevredenheid (NPS, CES, CAS, EPS, Mystery Shopping)
  • Goed in het vertalen van klantvraagstukken naar oplossingen
  • Sterke communicatieve en presentatievaardigheden
  • Resultaatgericht, goed luisterend en in staat om helder en bondig te communiceren
  • Zelfstandig werkend, pro-actieve, enthousiaste en inspirerende houding