Wil jij klantbeleving zelf ervaren? Speel dan samen met je team of afdeling de Customer Excellence Game! De competitieve spelelementen in de game zorgen ervoor dat het belang van de stem van de klant en klantgerichtheid écht ervaren wordt. Na het spelen van dit spel is iedereen in staat de klant in zijn of haar eigen werk centraal te stellen.
Wat is het Customer Excellence Game?
De hoge mate van interactiviteit versterkt het enthousiasme en inlevingsvermogen. Tijdens de game zijn de deelnemers meteen actief met het vertalen van klantsignalen en klantfeedback naar de eigen organisatie. Zo krijgen zij inzicht in de impact van de stem van de klant en de wisselwerking tussen klantbeleving en het proces!
Waarom de Customer Excellence Game?
Het Customer Excellence is ideaal om in te zetten tijdens heisessies, managementdagen, team-uitjes of als onderdeel van een opleidingstraject. Hierbij gaan we voor de volgende doelen:
- Klantfocus vergroten
- Klantbedienings- en/of procesverbeteringstrajecten
- Een optimale aansluiting tussen processen en klantbehoeften.
- Levendige discussies over de essentie van klantgerichtheid
Thema’s
- Klantsignalen
- Klantbeleving en loyaliteit
- Continu Verbeteren
- Procesverbetering en (keten)sturing
- Efficiënte/effectieve organisatie.
Voor wie?
De Customer Excellence Game is waardevol voor iedereen die klantbeleving en het procesdenken wil vergroten en dit als speerpunt wil stellen voor de eigen organisatie:
- Medewerkers binnen afdelingen
- Afdelingen en (keten)teams die met elkaar samenwerken
- Project- en managementteams
Het resultaat
- Toegenomen klantbewustzijn
- Verandering in houding en gedrag
- Toename proces awareness
- Inzicht in (klantgedreven) verbeterpotentieel binnen de organisatie