E-book Process Mining en de klantreis!

E-book Process Mining en de klantreis!

Inleiding:

Het klinkt je misschien bekend in de oren: Process Mining. Het is een begrip dat je steeds vaker hoort, maar waarvan wellicht niet helemaal duidelijk is wat het kan betekenen voor jouw organisatie. Process Mining zou wel eens een essentieel onderdeel in jouw organisatie kunnen worden. Niet alleen om de interne zaken inzichtelijk te maken en te verbeteren, maar juist om de klant centraal te stellen. Tenslotte ontleen je als organisatie je bestaansrecht aan de klant. De aaneenschakeling van interacties die de klant heeft met je organisatie vormt de klantreis. Process Mining is een nuttig hulpmiddel om deze klantreis zo aangenaam mogelijk in te richten. Een enthousiaste klant is uiteindelijk de beste klant!

    Je kunt gratis toegang krijgen tot deze uitgave door jouw gegevens in te vullen.









    * door uw gegevens in te vullen kunt u benaderd worden om na te gaan of het artikel / e-book voldoet aan de verwachtingen. Dit om ons niveau van kennisdeling te verhogen.