Door het actief toepassen van continu verbeteren en procesoptimalisatie leren managers en medewerkers te denken en handelen vanuit het klantbelang. Daarbij vormen het dagelijks verbeteren van werkzaamheden en efficiënter inrichten van processen de basis. Bij deze bezigheden wordt altijd uitgegaan van de toegevoegde waarde voor de klant! Door de beleving van de klant centraal te stellen en te sturen op resultaat in verschillende schakels binnen de keten, krijg je pas echt enthousiaste en loyale klanten! Dat is volgens ons Continu Verbeteren 3.0!
De resultaten van de training
- Je bent je bewust van het belang van het opereren vanuit de stem van de klant.
- Je weet hoe continu verbeteren en procesoptimalisatie daar een bijdrage aan leveren aan het klantgericht werken.
- Je krijgt op praktische wijze inzicht in hoe managers en medewerkers dagelijks op een gestructureerde manier hun werkzaamheden verbeteren.
- Je doet kennis op van belangrijke managementfilosofieën, zoals Lean, Six Sigma en Visueel Management om processen efficiënter maken.
- Je zult zien dat het verbeteren van werkzaamheden zeer snel resultaat geeft en bovendien gewoon leuk is om te doen, iedere dag weer!
- Je ontvangt een certificaat namens MLC.
Praktische informatie
- Aantal dagen:
- 1 dag
- Investering:
- € 495 per deelnemer
- Groepsgrootte:
- Maximaal 12 deelnemers
- Taal van de training:
- Nederlands of Engels
- Locatie:
- Inhouse of bij MLC
Verder praten?
Kies je voor een maatwerk opleiding, een module of een gamevorm? Wij denken graag met je mee over de opleiding die past bij jouw organisatie of team.
-
Neem contact op
- Freek Hermkens
- Principal Consultant/ Manager MLC Academy