Wil jij klantbeleving zelf ervaren? Speel dan samen met je team of afdeling de Customer Excellence Game! De competitieve spelelementen in de game zorgen ervoor dat het belang van de stem van de klant en klantgerichtheid écht ervaren wordt. Na het spelen van dit spel is iedereen in staat de klant in zijn of haar eigen werk centraal te stellen. De Customer Excellence Game is ideaal om in te zetten tijdens heisessies, managementdagen, teambuilding sessies of als onderdeel van een andere training.
De breed toepasbare game is afhankelijk van het doel op verschillende manieren in te zetten; als losse game, als onderdeel van een training, in een workshop of als onderdeel van een teambuildingsessie. Alles is mogelijk om jouw doel te bereiken. Of dit ligt in Continu Verbeteren, Agile werken, Klanttevredenheid of Processturing.
De resultaten van de training
- Toegenomen klantbewustzijn
- Verandering in houding en gedrag
- Toename proces awareness
- Inzicht in (klantgedreven) verbeterpotentieel binnen de organisatie
Praktische informatie
Aantal dagen:
1 dag
Investering:
Investering: in overleg, afhankelijk van gamevorm en maatwerk
Groepsgrootte:
Maximaal 12 deelnemers
Taal van de training:
Nederlands of Engels
Locatie:
Inhouse of MLC
Verder praten?
Kies je voor een maatwerk opleiding, een module of een gamevorm? Wij denken graag met je mee over de opleiding die past bij jouw organisatie of team.
-
Neem contact op
- Freek Hermkens
- Principal Consultant/ Manager MLC Academy