Coachen van diverse managers en teams binnen de kantoororganisatie van ING (Cluster Den Haag) en bij te dragen aan de ontwikkeling van high performing teams, om daarmee de organisatie in staat te stellen continu te verbeteren ten behoeve van klant.

Aanpak

  • Als coach het management leren wat hun rol is in een agile omgeving en hoe ze effectief zelf-organiserende teams ontwikkelen.
  • Training en coaching gericht op huidige kennis- en ervaringsniveau van de medewerkers.
  • Teams leren elkaar feedback te geven, doelen te stellen en continu te verbeteren.
  • Zorgen voor verbinding tussen management, stakeholders en teams om uiteindelijk samen te zorgen voor een optimale klant bediening.

Resultaat

  • De teams weten elkaar te vinden en zo de klantbediening op een hoger niveau te krijgen.
  • De nieuwe agile werkwijze op een bestendige manier weten te implementeren.
  • Midden management bewust gemaakt van hun nieuwe rol binnen een agile organisatie

Opdrachtgever

  • ING Bank

Doorlooptijd/omvang

  • mei 2018 – juli 2019

Scope

  • Kantorenorganisatie ING