Ziggo kiest voor een Continu Verbeter aanpak. Ziggo wil zijn hoge netwerkbeschikbaarheid verder verbeteren en zo de dienstverlening verder optimaliseren.
Aanpak/activiteiten
- In kritische groepssessies wordt de keten van netwerkregistratie onder de loep genomen
- Identificeren van eerste verbeterpunten en duidelijke vastlegging van werkwijze in rollen & taken
- Introductie van een continue verbetersystematiek waarbij onder andere met behulp van “verwonderborden” verbeterpunten en actiepunten worden vastgelegd
- Naleven van de verbeteringen en gedrag door monitoring, rapportage en door/aanspreken met het management in de keten van netwerkregistratie
Deliverables
Inzicht in verbeterpunten en implementatie van Continu Verbeter aanpak
Een nieuwe werkwijze geformuleerd en Ziggo breed gecommuniceerd op basis van een tiental netwerkregistratie ‘geboden”
Resultaat
Door een effectieve registratiewijze en besturingssystematiek is de netwerkregistratie en daarmee de dienstverlening van Ziggo op een nog hoger kwaliteitspeil gebracht.