Wij vieren dit jaar ons 30-jarige jubileum! 

Ruim 30 jaar geleden richtte Bert Molenaar en Harm Lok het adviesbureau Molenaar & Lok Consultancy op. De organisatie was vooral gericht op het effectiever en efficiënter inrichten van organisaties door het optimaliseren van de bedrijfsprocessen. Vijf jaar geleden hebben Martijn Tolsma en Robin Zwijnenberg het stokje overgenomen en samen hebben zij gezorgd voor een nieuw impuls aan het bureau door een duidelijke visie en focus op Customer Excellence. De afgelopen vijf jaar is het bureau sterk gegroeid en hebben ze veel nieuwe klanten mogen verwelkomen, in binnen- en buitenland. In 2015 is de naam Molenaar & Lok Consultancy gewijzigd naar MLC.

profielfoto-15-2_161014_mlc-2Martijn Tolsma zegt hierover: “We zijn trots op wat we als MLC de afgelopen jaren hebben bereikt. De nauwe samenwerking met onze klanten heeft een versnelling in projecten gebracht en heeft onze klanten geholpen om na implementatie zelfstandig verder te gaan. Dit heeft tot prachtige resultaten geleid”.

Naast het 30-jarig jubileum van MLC, vieren ook beide partners Robin Zijnenberg en Martijn Tolsma hun vijf-jarige jubileum als partners van MLC. Dit is aanleiding voor MLC om in het nieuwe jaar samen met haar klanten en relaties een speciaal jubileumevenement ‘The Future is now’ te organiseren. Met een bekende trendwatcher en futurist wordt een blik in de toekomst geworpen: wat is de impact van robots, drones, big data, internet of things en 3D printers op onze manier van werken?

robin-zwijnenberg_mlcRobin Zwijnenberg zegt hierover: “De wereld verandert in een razend tempo. Robotisering vindt niet alleen plaats in fabrieken, maar ook bij dienstverlenende organisaties. Bovendien eist de klant het stuur op en bepaalt de klant zelf hoe hij door een organisatie heen reist. Dit gaat een grote impact hebben op organisaties. Het roer moet voor veel organisaties om”.

Over MLC
MLC_LOGO_BOVENMLC is hét adviesbureau op het gebied van Customer Excellence. Wij inspireren organisaties tot passie voor de klant. Onze mensen zorgen samen met de klant voor een optimale Customer Experience en klantgestuurde organisatie door het inrichten van Customer Journeys en het Continu Verbeteren van de processen in de organisatie. Resultaat: loyale, enthousiaste klanten en medewerkers!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet weergegeven op de website. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *