Een langdurige relatie opbouwen met onze klanten, dat doen wij graag. Zo ondersteunen we ABN AMRO al weer heel wat jaren continu met diverse interim vraagstukken en projecten!

Abn Amro

“We zetten ons ervoor in om mensen en organisaties de ruimte te bieden die nodig is om hun dromen en ambities te verwezenlijken”

ABN AMRO bedient retail, private banking en corporate banking klanten met een primaire focus op Nederland en met selectieve activiteiten in het buitenland. In Nederland wordt klanten een uitgebreid en compleet pakket aan producten en diensten aangeboden via omni-distributiekanalen waaronder geavanceerde mobiele applicaties en internetbankieren.

Oplossing

Een korte opsomming van de activiteiten:

  • Werken volgens de filosofie van BPM; hiervoor zijn verschillende opdrachten en rollen vervuld.
    Procesmanagement om te ondersteunen bij het optimaliseren en verbeteren van processen.
  • Vanuit Process Mining zijn de eerste stappen gezet en is er awareness gecreëerd voor digitale procestransformatie. Dit wordt steeds belangrijker, vooral voor de financiële sector.
  • Customer Excellence programma uitgevoerd.
  • Als coach diverse teams geholpen om Customer Excellence en Operational Excellence door te voeren.
  • Het klantacceptatieproces geoptimaliseerd en deze voldoet aan de Client Acceptance & Anti Money Laundering wetgeving.

 

Resultaat

  • Realisatie grote projecten
  • Uniform klantacceptatieproces Commercial Clients.
  • Uniform klantacceptatieproces Corporate Banking.
  • Uniform klantacceptatieproces bankbreed.
  • Implementatie en borging Customer Excellence binnen de organisatie.