Hoe gaaf is het niet als je van ADIDAS de vraag krijgt de strategie verder vorm te geven. Van Business Process Management, Supply chain vraagstukken tot het opleiden van medewerkers. Een mooie kans voor consultants om ervaring op te doen in geheel Europa en China! Dat is topsport!

adidas

“At adidas, our love for sport drives who we are and what we do. Every day.”

Het gaat niet alleen om snellere schoenen en modeverklaringen. Net zoals een schoen meer is dan opvulling en schuim, is er meer voor adidas dan alleen het product. Alles wat ze doen is gebonden aan één eenvoudige gedachte: Er naar streven om jou te helpen bij jouw optreden. Jouw succes is hun ambitie, jouw nederlaag leidt adidas om beter te zijn. De merken van adidas groep vullen elkaar aan als de vaardigheden van een uitzonderlijk begaafde ‘decathlete’.

Oplossing

Help de strategie van Adidas verder vorm te geven, was de vraag. Doel: klantgerichter, efficiënter en sneller werken.

  • Business Proces Management (BPM)  vanuit een Customer Excellence gedachtegoed.
  • Inrichten van Integrated Business Planning, Global Financial Shared Services en Facility Management.
  • Uitrol Self Ready Packaging.
  • 200 medewerkers opgeleid met het oog op de klant centraal stellen, Continu Verbeteren en Procesmanagement.
  • Sneller, consistenter en meer klantgerichte services voor business partners en Purchase-to-Pay / Non Trade processen.
  • Management informatie voor sturing op de end-to-end processen.

Resultaat

  • Snellere dienstverlening
  • Efficiëntere uitvoering
  • Verhoogde klanttevredenheid