Het centraal stellen van de klant en het creëren van Customer Excellence staat centraal in de visie van MLC. Dit is ook waar het bij Lean om draait: de processen verbeteren zodat er waarde voor de klant wordt toegevoegd. Vanwege de toenemende vraag naar certificering op het gebied van de Yellow en Green belt is dit nu toegevoegd aan het opleidingsaanbod van MLC.

Freek Hermkens, verantwoordelijk voor de MLC Academy: “In mijn gesprekken met organisaties over onze opleidingen krijg ik steeds vaker de vraag om opleidingen op het gebied van Yellow en Green Belt en de bijbehorende certificering. Wij zijn al jaren bezig met projecten en opleidingen op het gebied van Lean, het is onderdeel van ons DNA. Dat we deze opleidingen nu toevoegen aan ons opleidingsaanbod is eigenlijk een heel logisch vervolg”.

MLC Academy
MLC is hét bureau op het gebied van Customer Excellence. Met de MLC Academy deelt MLC haar kennis en expertise op het gebied van Customer Excellence met de markt. Het opleidingsaanbod bestaat uit opleidingen op het gebied van Optimale klantbeleving, Ketensturing, Business Process Management, Continu Verbeteren, Business Scrum, Lean Yellow Belt en Lean Green Belt. Daarnaast wordt MLC vaak gevraagd door organisaties voor maatwerk opleidingen.

Meer informatie?
Neem voor meer informatie contact op met Freek Hermkens

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet weergegeven op de website. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *