Process Mining: real-time sturen een reële optie voor organisaties

MLC en Celonis gaan een partnership aan op het gebied van Process Mining. MLC verwacht hiermee een nog betere dienstverlening te kunnen bieden op het gebied van Customer Excellence.

Volgens MLC stelt Process Mining organisaties in staat de klantbeleving, de klantreis en de onderliggende bedrijfsprocessen snel, goedkoop en grondig in kaart te brengen en te verbeteren. MLC gaat een partnership aan met Celonis, de wereldwijde leider op het gebied van Process Mining technologie.
Robin Zwijnenberg, Managing Partner MLC zeg hierover: “We zijn trots op ons partnership met Celonis. Dit stelt ons nog beter in staat om tegemoet te komen aan de vraag vanuit organisaties om op een nog betere manier invulling te geven aan Customer Excellence. We willen organisaties helpen om effectief en efficiënt de klantbeleving, de klantreis en de bedrijfsprocessen continu verder te verbeteren. De kracht van Celonis is onder andere dat het mogelijkheden biedt om real-time te sturen.”

Real time sturen
Met behulp van Process Mining zijn organisaties in staat om verbeterprojecten effectiever en efficiënter uit te voeren dan voorheen. Het Process Mining instrument van Celonis voor het analyseren en visualiseren van bedrijfsprocessen kan daarnaast eenvoudig ingezet worden voor het maken van interactieve management-dashboards. Op deze manier kan het management real-time sturen.

Dennis Klein, Principal Consultant bij MLC en verantwoordelijk voor Process Mining: “Elke organisatie heeft de beschikking over veel procesdata en klantdata. Vaak weten organisaties niet welk enorm potentieel die data biedt voor het verbeteren van klantbeleving, klantreizen en bedrijfsprocessen. Als MLC maken we gebruik van een scala van moderne data science technieken en instrumenten. Process mining is een van de hoekstenen van onze aanpak. We hebben zorgvuldig gekeken naar het Process Mining-instrument dat bij al onze wensen past en zijn dan ook heel blij in Celonis een innovatieve en betrouwbare partner gevonden te hebben”.

Customer Excellence
MLC is een adviesbureau op het gebied van Customer Excellence. Zij inspireert organisaties tot passie voor de klant. Samen met de klant zorgen zij voor een optimale Customer Experience en klantgestuurde organisatie door het inrichten van customer journeys en het Continu Verbeteren van de processen in de organisatie. MLC biedt oplossingen op het gebied van Customer Experience, Operational Excellence en Continu in Control. Het creëren van enthousiaste en loyale klanten is het resultaat.

Neem voor meer informatie contact op met Dennis Klein

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet weergegeven op de website. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *