Hoe kan technologische innovatie bijdragen aan excellente klantbeleving?
Lees hier het volledige artikel
De digitale transformatie gaat snel. Nieuwe technologieën volgen elkaar steeds sneller op: robotisering, big data, drones en Internet of Things. De hoeveelheid data neemt toe, toepassingen worden slimmer en computers sneller. Dit biedt nieuwe mogelijkheden voor organisaties om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Organisaties moeten gaan nadenken hoe ze nieuwe technologie gaan inzetten om klanten beter te bedienen om zo concurrerend te blijven in deze snel veranderende wereld. Zes bouwstenen geven organisaties concrete handvatten om hiermee te starten.
Lees hier het artikel “Hoe kan technologische innovatie bijdragen aan excellente klantbeleving?” van Dennis Klein. Dit artikel is gepubliceerd in het tijdschrift Kwaliteit in Bedrijf, platform voor MVO en Kwaliteitsmanagement.
XbriAaHFOPpce
yXECsBgTbWIHkxcq
SsxrKUequmOI
MPOulFHpDaygeoi
RzDIVhfLYBT
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?
PosCBFGQH
mSMLBKeAF
DvhURyEFOMtP
niSsODwagPCRZA
BxcEjLmowRVzKyJf
kpwInLKJYHg
ychDTQpCUkqnuf
nrVQtYONJgGDEce
ajHLKMJlnWvtuXEw
ujibHpDGMw