Hoe kan technologische innovatie bijdragen aan excellente klantbeleving?

Lees hier het volledige artikel

De digitale transformatie gaat snel. Nieuwe technologieën volgen elkaar steeds sneller op: robotisering, big data, drones en Internet of Things. De hoeveelheid data neemt toe, toepassingen worden slimmer en computers sneller. Dit biedt nieuwe mogelijkheden voor organisaties om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Organisaties moeten gaan nadenken hoe ze nieuwe technologie gaan inzetten om klanten beter te bedienen om zo concurrerend te blijven in deze snel veranderende wereld. Zes bouwstenen geven organisaties concrete handvatten om hiermee te starten.

Lees hier het artikel “Hoe kan technologische innovatie bijdragen aan excellente klantbeleving?”  van Dennis Klein. Dit artikel is gepubliceerd in het tijdschrift Kwaliteit in Bedrijf, platform voor MVO en Kwaliteitsmanagement.

 

2 thoughts on “Technologische innovatie en excellente klantbeleving

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet weergegeven op de website. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *