Jesper Vorstermans start als senior consultant bij MLC, het Customer Excellence bureau.

Jesper Vorstermans heeft de afgelopen zes jaar als senior business consultant ervaring opgedaan met opdrachten voor een groot aantal gemeenten, waaronder Rotterdam. In deze opdrachten heef hij zich als projectleider of procesmanager bezig gehouden met digitalisering van werkprocessen en klantgericht werken. Naast zijn opdrachten was hij de afgelopen twee jaar als business manager verantwoordelijk voor vijftien medewerkers. Onlangs heeft Jesper gekozen voor een nieuwe uitdaging bij MLC.

Jesper vertelt over zijn keuze voor MLC: “Zes jaar geleden heb ik voor het consultancy vak gekozen vanwege mijn drive om organisaties verder te kunnen helpen in hun ontwikkeling. Ik heb met veel plezier gemeenten verder geholpen op het vlak van digitalisering en klantgerichtheid. Tijdens deze opdrachten heb ik gemerkt dat ik mij graag verder wil focussen op het centraal stellen van de klant in de organisatie en processen. Dat bracht mij naar MLC. Bij MLC werken collega’s die veel kennis en ervaring hebben als het gaat om het écht centraal stellen van de klant. Ik wil graag mijn ervaring en ambitie samenbrengen met de expertise die er al binnen MLC is en kijk er naar uit om gezamenlijk onze klanten verder te helpen.

Remco van Rij, Manager Zakelijke Dienstverlening bij MLC, over de komst van Jesper: “Met Jesper versterken we ons bureau met relevante ervaring in vooral de lokale overheid waarmee we een brug kunnen slaan naar het bedrijfsleven. Echt zaak- en klantgericht werken is voor elke organisatie een geweldige kans om met alle technologische mogelijkheden een voorsprong te realiseren. Ik wens Jesper veel plezier en succes met zijn opdrachten bij MLC, te beginnen bij woningcorporatie Portaal in Utrecht”.

 

MLC

MLC is hét adviesbureau op het gebied van Customer Excellence. Wij inspireren organisaties tot passie voor de klant. Iedere medewerker binnen de organisatie krijgt zicht op zijn of haar bijdrage aan het creëren van loyale en enthousiaste klanten. Onze mensen zorgen voor een optimale klantreis door het vertalen van de stem van de klant naar het continu verbeteren van de processen in de organisatie. Resultaat: loyale, enthousiaste klanten en medewerkers!