MLC, een gespecialiseerd adviesbureau dat voor organisaties Customer Excellence realiseert door Business Process Transformation. Het bureau heeft zich versterkt met drie nieuwe trainees: Lisa Daniëls, Ramon Albers en Samuël Smit-Ockeloen. Zij volgen gedurende een periode van zes maanden een intensief traineeprogramma en worden hierbij begeleid door senior consultant Arvid van Dam. Rik Ellenbroek, zelf in 2013 als Trainee bij MLC gestart, zorgt vanuit de MLC Academy voor het opleidingsprogramma.
Vanuit het kantoor in Leusden ondersteunt MLC haar klanten met vraagstukken op het gebied van onder meer sales, marketing en bedrijfsvoering – door integrated BPM met verbeterde Customer Excellence als belangrijkste resultaat. MLC telt op dit moment circa 30 consultants en staat onder leiding van Managing Partners Robin Zwijnenberg en Martijn Tolsma.
Met het oog op het aantrekken van jonge talenten lanceerde MLC zo’n vijf jaar geleden een eigen traineeprogramma. Inmiddels hebben meerdere consultants het programma succesvol doorlopen.
Albers behaalde dit jaar zijn master Organizational Design and Development aan de Radboud Universtiteit in Nijmegen. Hiervoor had hij reeds een studie Human Resource Management afgerond aan de Hogeschool in Ede. Smit-Ockeloen was in 2018 werkzaam als Consultant bij Chanson (China) waar hij vanuit China het bedrijf klaarstoomde voor verkopen in Europa. In 2016 behaalde hij zijn Bachelor in Business Administration aan de Fontys Hogeschool.
Met een Master Strategic Management op zak is Lisa Daniëls een jaar werkzaam geweest als Recruiter waarbij zij ook procesverantwoordelijke was voor de werving en selectie.
Het traineeship bestaat uit verschillende opleidingen op het gebied van BPM, Agile werken en adviesvaardigheden. De trainees zullen deze kennis en vaardigheden meteen in de praktijk brengen bij één van de opdrachtgevers van MLC.
Robin Zwijnenberg, Managing Partner MLC, over het programma: “Met ons traineeprogramma willen wij jonge talenten een goede start van hun carrière bieden. Met onze MLC academy kunnen wij onze visie, werkwijze en ondersteunende technologieën op Customer Excellence en Business Process Transformation goed overbrengen op consultants in opleiding. We zijn erg blij dat we Lisa, Ramon en Samuël aan ons hebben kunnen binden om het verschil te maken bij onze opdrachtgevers.”