Lianne van der Poel

Consultant

Het implementeren van uitdagende verbetertrajecten en het creëren van een optimale klantbeleving is waar Lianne energie van krijgt. Als consultant vervult zij graag de rol als klantgedreven procesadviseur en helpt zij de klantbeleving te vertalen naar goed ingerichte processen binnen een organisatie, waarbij de mens altijd centraal staat. Lianne is een enthousiaste collega met een kritische en positieve benadering.

Er is maar één manier op manier om de betrokkenheid van medewerkers te verhogen: door medewerkers te betrekken

Lianne voert veranderingen niet alleen door, zij is ook goed in het creëren van draagvlak en acceptatie bij medewerkers. Zo krijgt Lianne medewerkers mee in de verandering om samen te werken aan een efficiënte, effectieve en sociale omgeving. Zowel in haar werk als op het hockeyveld is Lianne een doorzetter die altijd het beste resultaat wil neerzetten.

Wilt u Lianne verder leren kennen en weten wat zij voor uw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact met haar op.

Blogs en artikelen