Steven van Aggelen

Consultant

Klanten binden zich aan jouw bedrijf als hun verwachtingen worden overtroffen. Hoe richt je processen in die de klantbeleving optimaliseren? Met deze vraag gaat Steven graag aan het werk. Hij weet vanuit zijn ervaring in de financiële dienstverlening en retail dat je met effectief procesmanagement grip krijgt op Customer Excellence. Hij haalt zijn energie uit het analyseren, aandragen en implementeren van procesverbeteringen.

‘Do what you do so well that they will want to see it again and bring their friends.’ (Walt Disney)

Steven gebruikt zijn in- en externe klantgerichtheid om het juiste resultaat te bereiken. Hij legt makkelijk verbinding tussen teams en hij heeft een positieve invloed op zijn omgeving. Hij is leergierig en heeft een brede studieachtergrond. Zo studeerde hij Bestuurskunde en Bedrijfskunde aan de Radboud Universiteit Nijmegen en behaalde zijn masters Beleid, Communicatie en Organisatie en Financial Management aan de Vrije Universiteit Amsterdam. In zijn vrije tijd gaat hij het liefst volleyballen of klussen in zijn huis.

In gesprek met Steven? Neem dan contact met hem op.

Projecten